Producenci
Promocje !
KLUCZE DO ALTERNATORÓW 13EL
    ...
KLUCZE DO ALTERNATORÓW 13EL
102,00 zł 82,00 zł 82,93 zł 66,67 zł
szt.
ZESTAW KLUCZY DO ALTERNATORÓW
    ...
ZESTAW KLUCZY DO ALTERNATORÓW
182,00 zł 162,00 zł 147,97 zł 131,71 zł
szt.
ŚCIĄGACZ DO SPRĘŻYN BMW N51 N52
    ...
ŚCIĄGACZ DO SPRĘŻYN BMW N51 N52
1 050,00 zł 849,00 zł 853,66 zł 690,24 zł
szt.
ŚCIĄGACZ WTRYSKIWACZY RENAULT FIAT DCI JTD 2.3 3.0
    ...
ŚCIĄGACZ WTRYSKIWACZY RENAULT FIAT DCI JTD 2.3 3.0
5 000,00 zł 4 289,00 zł 4 065,04 zł 3 486,99 zł
szt.
TESTER CIŚNIENIA OLEJU
    ...
TESTER CIŚNIENIA OLEJU
650,00 zł 545,00 zł 528,46 zł 443,09 zł
szt.
TESTER CIŚNIENIA OLEJU
    ...
TESTER CIŚNIENIA OLEJU
300,00 zł 245,00 zł 243,90 zł 199,19 zł
szt.
NASADKI SPEC. DO ALTERNATORÓW - ZESTAW -30 elem.
    ...
NASADKI SPEC. DO ALTERNATORÓW - ZESTAW -30 elem.
220,00 zł 175,00 zł 178,86 zł 142,28 zł
szt.
ZESTAW KLUCZY DO ALTERNATORÓW 18 EL
    ...
ZESTAW KLUCZY DO ALTERNATORÓW 18 EL
145,00 zł 124,99 zł 117,89 zł 101,62 zł
szt.
MIERNIK CIŚNIENIA OLEJU
    ...
MIERNIK CIŚNIENIA OLEJU
140,00 zł 119,00 zł 113,82 zł 96,75 zł
szt.
 KLUCZE SPECJALISTYCZNE DO ALTERNATORÓW-ZESTAW
    ...
KLUCZE SPECJALISTYCZNE DO ALTERNATORÓW-ZESTAW
140,00 zł 129,99 zł 113,82 zł 105,68 zł
szt.
PODNOŚNIK NOŻYCOWY 3T wys. podnoszenia 200CM 2 SIŁOWNIKI
    ...
PODNOŚNIK NOŻYCOWY 3T wys. podnoszenia 200CM 2 SIŁOWNIKI
11 000,00 zł 9 999,00 zł 8 943,09 zł 8 129,27 zł
szt.
PODNOŚNIK NOŻYCOWY - 3T nisk. podnoszenie 100cm ASTA
    ...
PODNOŚNIK NOŻYCOWY - 3T nisk. podnoszenie 100cm ASTA
9 000,00 zł 7 999,00 zł 7 317,07 zł 6 503,25 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Produkt dnia
 KLUCZE SPECJALISTYCZNE DO ALTERNATORÓW-ZESTAW
KLUCZE SPECJALISTYCZNE DO ALTERNATORÓW-ZESTAW
140,00 zł 129,99 zł 113,82 zł 105,68 zł
szt.
TESTER CIŚNIENIA OLEJU
TESTER CIŚNIENIA OLEJU
300,00 zł 245,00 zł 243,90 zł 199,19 zł
szt.
ŚCIĄGACZ WTRYSKIWACZY RENAULT FIAT DCI JTD 2.3 3.0
ŚCIĄGACZ WTRYSKIWACZY RENAULT FIAT DCI JTD 2.3 3.0
5 000,00 zł 4 289,00 zł 4 065,04 zł 3 486,99 zł
szt.
Regulamin sklepu

REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO

www.autona.pl spółki AUTONA DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.

 

 

§ 1  POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego spółki Autona Dystrybucja Sp. z o.o. dostępnego pod adresem www.autona.pl.
  2. Właścicielem Sklepu Internetowego www.autona.pl jest Autona Dystrybucja Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Witosa 74, 33-300 Nowy Sącz, KRS nr 0000445495.
  3. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej: autona@op.pl, pisemnie na adres: Autona Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Witosa 74, 33 – 300 Nowy Sącz,  a także telefonicznie pod numerem tel: 18 414 53 24 w godz. 8-17 w dni robocze.

 

§ 2  DEFINICJE

  1. Właściciel Sklepu, Sprzedający – Właściciel Sklepu Internetowego www.autona.pl, o którym mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu.
  2. Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  3. Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.),
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Sklep – Sklep Internetowy spółki Autona Dystrybucja Sp. z o.o. dostępny pod adresem internetowym www.autona.pl.
  6. Regulamin – Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
  7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  8. Konto Klienta – miejsce dostępne dla Klientów Sklepu po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych, itp.
  9. Sprzedaż hurtowa - działalność polegająca na odsprzedaży zakupionych towarów we własnym imieniu, zwykle nie ostatecznym odbiorcom (innym hurtownikom, detalistom, producentom).

§ 3  RODZAJE I ZAKRES USŁUG

ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.autona.pl.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania z Sklepu Internetowego www.autona.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.
  3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.
  4. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.

 

§ 4  WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Klient może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Klienta warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Klienta telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w cookies.
  2. Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest potwierdzenie zapoznania się postanowieniami niniejszego Regulaminu.

 

§ 5  REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Rejestracja jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
  2. Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny, znajdujący się na stronie www.autona.pl.
  3. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail oraz ustawienie hasła.
  4. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji, stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym, z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
  5. Właściciel Sklepu może odmówić zarejestrowania Klienta jeżeli zachodzą przypadki określone w ust. 9.
  6. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  7. Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Klient nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
  8. Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Klientowi dostępu do Konta Klienta oraz jego usunięciem.
  9. Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
    1. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
    2. działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
    3. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,
    4. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Klienta o zamiarze uniemożliwienia dostępu Konta Klienta,
    5. Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
    6. Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
    7. podane przez Klienta dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  10. Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 9 lit. g należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).
  11. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Właściciela Sklepu zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta Klienta.
  12. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Właściciela Sklepu ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody Właściciela Sklepu.
  13. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
  14. Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w postanowieniu ust. 9 i 11. wynosi 14 dni.

 

§ 6  WARUNKI SPRZEDAŻY

  1. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego www.autona.pl.
  2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.autona.pl są: Sprzedający oraz Klient.
  3. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową.
  5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 8-11. Szczegółowy opis trybu zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 6-12.
  6. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz.  15:00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienie składane telefonicznie przyjmowane są w godzinach: Pn-Pt 8.00-16-00
  7. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 3 dni roboczych (po tym czasie wygasa) i składa się z następujących czynności:
    1. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu, wraz z ewentualnym określeniem koloru, rozmiaru lub innych możliwych opcji,
    2. dodania ich do koszyka, w którym przewidziana jest możliwość zmian ilości, usuwania i dodawania kolejnych towarów,
    3. zalogowania do Konta Klienta, chyba że Klient zalogował się wcześniej,
    4. kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie”,
    5. wybrania sposobu zapłaty i dostawy,
    6. kliknięcia przycisku „zamawiam”.
  8. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 3 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu:
    1. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,
    2. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy,
    3. propozycji zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Klienta.
  9. Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 9 lit. c mogą być w szczególności takie okoliczności jak: brak towarów w magazynie lub u dostawców Sklepu, itp.
  10. Kontroferta, o której mowa w ust. 8 lit. c jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Klienta w terminie jej obowiązywania (2 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w kontrofercie.
  11. W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia telefonicznie treść umowy sprzedaży jest niezwłocznie potwierdzana przez Sprzedającego poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta. Oświadczenie Konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli po otrzymaniu potwierdzenia od Sprzedającego Konsument prześle Sprzedającemu oświadczenie o zawarciu umowy. W tym celu wystarczy odpowiedź na wiadomość e-mail Sprzedającego o treści np.: „Akceptuję warunki umowy”.
  12. Wszystkie ceny prezentowane na stronach internetowych Internetowego Sklepu www.autona.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
  13. Kontakt ze strony przedstawiciela Sprzedającego, o którym mowa w ust. 8 jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do Kupującego. Niemniej, Sprzedający deklaruje, iż obsługa Sklepu dołoży starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy sprzedaży, umożliwić Kupującemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
  14. Sprzedający może w każdym czasie dokonać weryfikacji poprawności i prawdziwości danych wprowadzonych przez Klienta. Sprzedającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 10 roboczych od dnia zawarcia umowy w sytuacji określonej w postanowieniu 5 ust. 9 lit. g.
  15. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar wydruku paragonu lub faktury VAT.

 

§ 7. SPOSÓB I TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA

  1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym od wad.
  2. Zamówienia realizowane są niezwłocznie a Sprzedający dokłada starań, aby czas realizacji był jak najkrótszy. Informujemy, iż przy zamówieniach detalicznych zwykle czas realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni. Niemniej czas realizacji nie przekroczy 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży a w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego. W przypadku sprzedaży hurtowej termin realizacji jest każdorazowo ustalany w zawieranej umowie sprzedaży.
  3. Zakupione towary są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres przez firmę kurierską lub przewozową.
  4. Koszty dostawy są podawane bezpośrednio przed złożeniem zamówienia.
  5. Klient zobowiązany jest do odebrania zamówionej przesyłki.
  6. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera/przedstawiciela firmy przewozowej. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem/przedstawicielem firmy przewozowej odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Właściciela Sklepu na wskazany adres e-mail: autona@op.pl . W sytuacji, nie sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera/przedstawiciela firmy przewozowej, Klient ma prawo domagać się od kuriera/przedstawiciela firmy przewozowej, który dostarczył przesyłkę, niezwłocznego sporządzenia protokołu reklamacyjnego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dostarczenia przesyłki.
  7. W razie nieobecności Kupującego pod wskazanym do wysyłki adresem, kurier/przedstawiciel firmy przewozowej zobowiązany jest zostawić awizo, a następnie podjąć próbę dostarczenia przesyłki w dniu następnym, po dniu pierwszej nieudanej próby doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia, przesyłka przez kolejne 10 dni znajdować się będzie w lokalnej siedzibie firmy kurierskiej/przewozowej, gdzie Klient zobowiązany jest odebrać ją osobiście, zgodnie z treścią ponownego awizo.

 

§ 8 SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY

  1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:

a)     przelewem na rachunek bankowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy,

b)     przy odbiorze, czyli za pobraniem – gotówką, w dniu odebrania towaru,

c)     gotówką, przy odbiorze osobistym – w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.

  1. Dane do przelewu: Autona Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Witosa 74, 33-300 Nowy Sącz

Numer konta: ING Bank 76 1050 1722 1000 0090 8032 9304.

  1. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.

§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
  2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z § 5 ust. 6 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
  3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (druk oświadczenia do pobrania tutaj) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:

1)     Wiadomością e-mail, na adres: autona@op.pl

2)     W formie pisemnej, na adres: Autona Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Witosa 74, 33-300 Nowy Sącz.

  1. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
  2. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
    1. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz
    2. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
    3. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)     o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)     w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3)     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4)     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5)     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6)     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7)     w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  1. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu.  Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi później.
  6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

§ 10 PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

  1. Właściciel Sklepu dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy www.autona.pl oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń.
  2. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną Konta Klienta w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Sklepu.
  3. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do czasowego, nie dłuższego jednak niż 48 h wyłączenia niektórych funkcjonalności Sklepu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji za uprzednim poinformowaniem Klientów zarejestrowanych z odpowiednim wyprzedzeniem.
  4. Klient zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło dostępu do Konta Klienta w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby nieuprawnione.
  5. Klientowi nie wolno przekazywać z wykorzystaniem Sklepu treści bezprawnych.

 

§ 11  OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
  2. Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, Właścicielom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.
  3. Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
  4. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego który dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  5. Właściciel Sklepu nie odpowiada za autentyczność informacji i danych podawanych przez Klientów lub informacji o Klientach udostępnianych innym Klientom. Właściciel Sklepu zaznacza, iż nie ma możliwości ich zweryfikowania, co do zgodności ze stanem rzeczywistym.
  6. Właściciel Sklepu nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Sklepu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Klientach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Właścicielowi Sklepu takie działanie i zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  7. Właściciel Sklepu zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
  8. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Właściciela Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Klienta.
  9. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
  10. Wraz z usunięciem Konta Klienta Właściciel Sklepu usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.

 

§ 12  REKLAMACJE

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne niezgodności towaru z umową powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:

1)     Imię i nazwisko,

2)     numer zamówienia,

3)     opis wady towaru z umową,

4)     datę zakupu.

  1. Zgłoszenie reklamacyjne nieprawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:

1)     imię i nazwisko,

2)     opis nieprawidłowości z podaniem okoliczności, daty wystąpienia i w miarę możliwość treści komunikatu o błędzie,

3)     wskazanie nazwy oraz wersji przeglądarki internetowej oraz nazwy i wersji systemu operacyjnego Klienta .

  1. Zastosowanie się do ust. 2 lub 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. W przypadku, gdy Klientem jest Przedsiębiorca wypełnienie formularza reklamacyjnego jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
  2. Reklamacje można składać mailowo pod adresem: autona@op.pl, telefonicznie pod nr telefonu:

18 414 53 24, lub pisemnie na adres: Autona Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Witosa 74, 33-300 Nowy Sącz.

  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia żądania. W przypadku, gdy Klientem jest Przedsiębiorca termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.

§ 13  POSTANOWIENIAKOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
  3. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 2 sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument.
  4. O każdej zmianie Regulaminu Właściciel Sklepu powiadomi zarejestrowanych Klientów poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl