Opis
Pompka do wymiany oleju w skrzyniach automatycznych DSG. Pompa wyposażona w zbiornik 8L przystosowana do opróżniania i napełniania oleju w automatycznych skrzyniach biegów i mechanizmach różnicowych. Zawiera czytelny manometr. Pompka podłączana jest pod kompresor za pomocą złączki 1/4”. W zestawie znajduje się 13 adapterów do najbardziej popularnych skrzyń biegów. Ciśnienie robocze 0-3 bar. Zbiornik wyposażony w zawór śrubowy do napełniania i opróżniania płynów. Pompa pozwala uniknąć rozlewania oleju podczas jego wymiany.
Dane techniczne:
- Wielkość zbiornika: 8L
- Ciśnienie robocze: 0-3 bar
- Wlot powietrza: 1/4”
W zestawie adaptery:
- do zbiornika płynu hamulcowego
- ATF-101 do skrzyni biegów 1/8″ NPT Ford
- ATF-102 do skrzyni biegów BMW, Honda, Nissan itp.
- ATF-103 do skrzyni biegów VW, Audi
- ATF-104 do skrzyni biegów VW, Audi, Porsche
- ATF-105 do skrzyni biegów M10x1.0 VW, Audi, Mini Cooper
- ATF-106 do skrzyni biegów M24x1.5 VW, Audi DSG
- ATF-107 do skrzyni biegów M22x1.5 VW, Audi CVT
- ATF-108 do skrzyni biegów M12x1.5 Mercedes
- ATF-109 do skrzyni biegów M18x1.5 VW, Skoda
- ATF-110 do skrzyni biegów M30x1.5 Audi, VW, Skoda
- ATF-111 do skrzyni biegów elastyczny 300 mm Honda, Hyundai, Kia itp.
- ATF-112 do skrzyni biegów 5/16-24 UNF Volvo
- ATF-113 do skrzyni biegów M18x1.5 Toyota Lexus