Opis
Wysokociśnieniowy, analogowy tester z przewodami połączeniowymi do sprawdzania pompy wysokiego ciśnienia/układu podczas rozruchu korbowego lub pracy. Skala odczytów od 0-2000 bar. Tester posiada wbudowany zawór zwalniający ciśnienie, który ogranicza maksymalne ciśnienie do ok. 1500 bar, aby zapobiec uszkodzeniu pompy. Tester wyposażony jest w dwa zestawy elastycznych węży umożliwiających podłączenie do trudno dostępnych miejsc oraz glicerynowy manometr.
Układy wtryskowe Common Rail pracujące pod ciśnieniem ponad 1000 barów są obecnie najczęściej instalowane w nowoczesnych pojazdach z silnikami wysokoprężnymi.
Podczas rozwiązywania problemów inne urządzenia testujące często polegają wyłącznie na sygnale cyfrowym z czujników ciśnienia w pojeździe. W przypadku nieprawidłowo wyregulowanych lub uszkodzonych czujników mogą jednak zostać wyświetlone nieprawidłowe wartości.
Funkcje wywołania:
Ciśnienie początkowe pompy wysokiego ciśnienia
Ciśnienie robocze w różnych zakresach prędkości – nawet przy pracującym silniku
Maksymalne ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia
Wyciek lub kapanie z poszczególnych wtryskiwaczy
Za pomocą akcesoriów można również sprawdzić działanie regulatora ciśnienia i pompy wysokociśnieniowej
Zestaw pozwala na przeprowadzenie różnych testów:
- Test ciśnienia rozruchu/pracy silnika
- Test maksymalnego ciśnienia pompy
- Test regulatora ciśnienia pompy
- Test szczelności wtryskiwaczy
Zestaw zawiera:
- 1x jednostka pomiarowa z manometrem: do 2000 bar, stal nierdzewna z ochroną manometru, zawór nadmiarowy 1500 bar
- 2x wąż przyłączeniowy: M12x1,5, długość 50 cm
- 2x wąż przyłączeniowy: M14x1,5, długość 50 cm
- 2x przejściówka gwintowana: M12x1,25
- 2x przejściówka gwintowana: M14x1,25
- 6x śruby blokujące: M12x1,5
- 6x śruby blokujące: M14x1,5
- 1x butelka do zbierania
- Zastosowania regulatora atrapy: Bosch CP1, Bosch CP3, Delphi DFP1/DFP3, Denso HP1/HP2, Denso HP3, Siemens DCP1, Siemens DCP2
- Waga netto: 5,6 kg
Tester renomowanej firmy narzędziowej KB GLOBAL.