Opis
Zestaw do napełniania klimatyzacji.
- waga czynnika chłodniczego
- pompa próżniowa VP115
- manometry
- dozownik oleju
- uszczelniacz do klimatyzacji
- uszczelniacz do połączeń w klimatyzacji
- zestaw zaworków do klimatyzacji
- olej do klimatyzacji PAG100 + UV
- zestaw oringów do klimatyzacji
KLIM3829, KLIM3527, CT3622, KLIM3217, KLIM003, KLIM4509, KLIM6359, KLIM13, CT4096
Zestaw mobilny do napełniania klimatyzacji to mobilna stacja klimatyzacji. Wykonuje cykl obsługi: próżnię, napełnienie czynnikiem, napełnienie olejem, barwnikiem, test szczelności na próżni, kontrolę pracy układu, kontrola jakości czynnika chłodniczego. Możliwość pracy na różnych czynnikach chłodniczych. Zestaw mobilny do napełniania klimatyzacji 1 daje możliwość obsługi klimatyzacji w samochodach osobowych, ciężarowych, busach, maszynach budowlanych, rolniczych, pojazdach szynowych. W komplecie szczegółowa instrukcja obsługi – krok po kroku.
Zalety zestawu mobilnego do napełniania klimatyzacji:
- mobilność – łatwy transport poszczególnych elementów zestawu mobilnego w trudne miejsca naprawy, wszędzie tam gdzie trzeba dojechać do klienta
- zestaw mobilny do napełniania klimatyzacji 1 daje możliwość pracy w terenie gdzie niemożliwy jest podjazd ze stacją klimatyzacji np. budowy, kopalnie, pojazdy szynowe, stacjonarne urządzenia w budynkach
- możliwość rozbudowy zestawu lub przebudowa, możliwość zamiany poszczególnych elementów czego nie wykonamy w stacji klimatyzacji
- mobilna stacja klimatyzacji do napełniania 1 znajduje zastosowanie w chłodnictwie oraz auto klimatyzacji
MANOMETRY DO KLIMATYZACJI
Skala czynników: R22, R134, R12
3 kolorowe węże
Wysokie ciśnienie: 0 – 500 psi
Niskie ciśnienie: 0 – 220 psi
V podciśnienie: 0 ~ 30 in/Hg
Zawartość zestawu:
- Blok dwu zegarowy z wziernikiem
- Dwa manometry ze skalą na czynniki: R22, R134, R12
- Trzy różnokolorowe węże
- Kluczyk do odkręcania zaworków
- Zawory kulkowe
- Zawór do butli klimatyzacji R134
Zastosowanie manometrów chłodniczych do klimatyzacji R134a, R12, R22:
Manometry chłodnicze stosuje się do profesjonalnej diagnostyki w technice chłodniczej oraz klimatyzacji samochodowej. Manometry mogą być używane jako azotowy tester układu klimatyzacji lub układu chłodniczego.
POMPA PRÓŻNIOWA
Pompa próżniowa służy do wytworzenia próżni w układzie zamkniętym.
Wartość oczekiwanej próżni w układzie jest różna w zależności od branży, urządzenia, przeznaczenia i potrzeb. Najczęściej pompy próżniowe znajdują swoje zastosowanie w technikach chłodniczych w tym klimatyzacji samochodowej, procesach technologicznych oraz w pakowaniu próżniowym.
ZALETY jednostopniowej POMPY PRÓŻNIOWEJ VP115:
- kanał dla gazów wstępnych został specjalnie zaprojektowany, aby zapobiegać powrotowi oleju, dzięki niemu przemieszczający się olej nie przedostanie się do wypompowywanych zbiorników i układów w trakcie pracy urządzenia
- oddzielony zbiornik oraz urządzenia separujące na wydechu pompy zapobiegają wydmuchiwaniu, rozbryzgiwaniu oleju
- zastosowana została obudowa ze stopu aluminium charakteryzująca się bardzo dobrą przewodnością cieplną, co zapewnia doskonałe chłodzenie umożliwiające długotrwałą pracę urządzenia
- wysoki moment rozruchowy ułatwia rozruch i zwiększa efektywność, pompa może pracować niezawodnie w niskich temperaturach
- niski poziom hałasu i brak wibracji zapewniają elastyczne połączenie umieszczone pomiędzy silnikiem i modułem łopatkowym
- uniwersalna kompaktowa budowa pozwalająca na szerokie zastosowanie w wielu branżach zarówno w pracy mobilnej jak i w urządzeniach stacjonarnych
- umiejscowiony w widocznym miejscu wziernik pozwalający na dogodną kontrolę poziomu i stanu oleju
- wydajność oraz bezawaryjność
ZASTOSOWANIE:
- wytwarzanie próżni celem napełnienia układu – zaciągnięcie medium np. czynnika chłodniczego, wody lub ścieków
- usunięcie wilgoci z układu (osuszenie) np układów chłodniczych
- unieruchomienia, przytrzymania obiektu, np. przy wydruku
- zmniejszenia objętości przestrzennych materiałów
- wydalenia powietrza z pakowanych produktów w celu zabezpieczenia przed zepsuciem
- przytrzymywania i przenoszenia elementów w procesach technologicznych oraz przemyśle
- analiza gazów
- formowanie tworzyw na gorąco
- medycyna, protetyka
DANE TECHNICZNE:
- stopień: jednostopniowa
- wydajność: 51 l/min (1.8 cfm)
- ciśnienie cząstkowe: 5 Pa / 0,05 mBar
- ciśnienie końcowe: 150 mikronów
- zasilanie: 220/240 V – 50/60 Hz
- prędkość obrotowa: 1440 r/min
- moc: 186 W (1/4 HP)
- wyjście: 1/4″ SAE
- ilość oleju: 320 ml
- czas ciągłej pracy: 1000 h
- rozmiary: 260 x 95 x 205 mm
- waga: 5,3kg
WAGA CZYNNIKA CHŁODNICZEGO
Elektroniczna waga służąca do odmierzania ilości dowolnego czynnika chłodniczego w autoklimatyzacjach, klimatyzacjach stacjonarnych oraz systemach chłodniczych. Stosowana zarówno przy ważeniu czynnika przy napełnianiu układu, jak i przy odzyskiwaniu czynnika chłodniczego.
ZALETY:
- prosta w użyciu (intuicyjna obsługa)
- kompaktowa budowa
- precyzyjny pomiar
- tarowanie (zerowanie)
- podświetlenie wyświetlacza LCD
- uniwersalna budowa pozwalająca na szerokie zastosowanie w wielu branżach.
- budowa umożliwiająca mobilną pracę
- konstrukcja umożliwiająca zastosowanie w urządzeniach stacjonarnych pomijając walizkę
- bezawaryjność
ZASTOSOWANIE:
- technika chłodnicza oraz klimatyzacja samochodowa
- przemysł
- handel
DANE TECHNICZNE:
- Zapewnia bardzo dokładny pomiar ilości czynnika chłodniczego
- Zakres ważenia: 0-50 kg
- Dokładność skali: 1-2g
- Dokładność: 0,15%
- Wyświetlacz: LCD 7×3 cm
- Zakres pracy: -10 do 50 stopni C
- Wymiary platformy: 23×23 cm
- Waga: 4,5 kg
- Antykolizyjność: tak
- Programator: nie
- Spełnia wymogi certyfikatu F-gaazowego
DOZOWNIK OLEJU
Dozownik oleju służy do aplikacji oleju, barwnika, uszczelniacza lub odżywki do układu chłodniczego lub autoklimatyzacji. Dozownik pozwala na wpuszczenie preparatu bez konieczności opróżnienia układu z czynnika chłodniczego. Można wykonać wpuszczenia preparatu przez port niskiego ciśnienia podczas działania układu. Możliwość pracy z układami na wszystkie czynniki chłodnicze.
ZALETY:
- wykonany z trwałej metalowej obudowy
- możliwość napełniania przez niskie ciśnienie bez konieczności robienia próżni w układzie
ZESTAW ZAWIERA:
- pojemnik o pojemności 60ml z zaworem kulowym
- wąż 1/4 SEA 12 cm
- szybkozłączka na niskie ciśnienie
USZCZELNIACZ DO KLIMATYZACJI
Hyperion to efekt wielomiesięcznych badań amerykańskich chemików, którzy mieli za zadanie stworzenie środka uszczelniającego mikroskopijne nieszczelności powstające w układzie chłodniczym. Środek silnie skondensowany dzięki czemu wykrywa i uszczelnia trwale wycieki do 0,03 mm. Po uszczelnieniu reszta preparatu krąży w układzie prewencyjnie uszczelniając nowo powstałe wycieki.
Zalety:
- Gwarancja trwałego uszczelnienia
- Produkt jest kompatybilny z czynnikiem R134a
- Nie szkodzi żadnemu elementowi klimatyzacji (brak polimerów)
- Nie zapycha kompresora
- Nie wpływa na wydajność sprężarki
- Idealny do zastosowania zapobiegawczego
- W zestawie z elastycznym aplikatorem dzięki któremu podłączymy się nawet do najciężej dostępnych portów serwisowych czego nie zapewniają zwykłe plastikowe adaptery.
- Dodatkowo aplikator posiada zabezpieczenie w postaci zaworu jednokierunkowego dzięki któremu uzyskujemy dwie rzeczy:1)Możemy aplikować uszczelniacz na układ który jest już nabity czynnikiem.2)Nie ma niebezpieczeństwa przed wyciekiem czynnika z instalacji.
- Uszczelniacze Hyperion zyskały popularność na całym świecie i odniosły ogromny sukces w branży chemii motoryzacyjnej.
Aplikator posiada szybkozłącze dzięki któremu bez problemu podłączymy się do każdego auta z instalacją pracującą na czynniku R134a.
Dawka na 2x auta (po 15 ml na pojazd)
Sposób użycia:
Przed użyciem uszczelniacza należy wykonać test w celu weryfikacji wielkości wycieku:
- 1.Zrobić w układzie próżnię przez co najmniej 5 minut.
- 2.Kiedy ciśnienie osiągnie -1bar nie może ulec zmianie przez minimum 4 minuty-w przeciwnym razie wyciek jest zbyt duży.
Instrukcja obsługi uszczelniacza Hyperion w klimatyzacji samochodowej
- Odzyskaj czynnik z systemu klimatyzacji
- Zlokalizuj port niskiego ciśnienia
- Podłącz preparat Hyperion przez specjalny adapter
- Wprowadź preparat do układu
- Pozostaw klimatyzację włączoną na najniższych ustawieniach przez co najmniej 20 minut.
Instrukcja obsługi uszczelniacza Hyperion na pełny układ klimatyzacji:
- Połącz strzykawkę z aplikatorem
- Podłącz uszczelniacz Hyperion do portu niskiego ciśnienia za pomocą adaptera
- Włącz klimatyzację w samochodzie
- Ustaw temperaturę na minimum
- Po upływie około minuty wprowadź uszczelniacz do układu
- Po użyciu pozostaw klimatyzację włączoną przez 20 minut
USZCZELNIACZ DO POŁĄCZEŃ W KLIMATYZACJI
Pasta uszczelniająca Leak Lock do połączeń gwintowanych.
Do stosowania przy połączeniach podatnych na wibracje. Zapobiega obruszaniu się z powodu wibracji takich elementów jak: śruby, wtyczki i innych komponentów skręcanych.
Wykazuje wysoką odporność chemiczną. Może być użyty do uszczelniania elementów instalacji z wszystkimi czynnikami chłodniczymi, związkami ropy naftowej, gazem ziemnym i innymi gazami, parą, wodą, powietrzem etc.
Specyfikacja:
- Dopuszczalny zakres temperatur: od -93 do 204 oC.
- Dopuszczalny zakres ciśnienia: od pełnej próżni do 690 bar
- Opakowanie: tubka 39 ml
OLEJ DO KLIMATYZACJI SPECOL PAG 100 Z UV 1L
Najwyższej jakości olej do klimatyzacji PAG ze względu na uniwersalność swoich właściwości, obecnie stosowany jest do większości samochodów osobowych. Przeznaczony do wszystkich typów sprężarek i czynników chłodniczych układów klimatyzacji pracujących na czynniku R-134A oraz R-134YF.
ORINGI SĄ ODPORNE NA:
- Ozon,
- Paliwa diesel,
- Oleje mineralne i smar,
- Oleje pochodzenia roślinnego i zwierzęcego, lekkie oleje opałowe,
- Emulsje olejowo-wodne typu hsa, hsb,
- Węglowodany alifatyczne jak: benzyna, propan-butan,
- Rozcieńczone kwasy, zasady i sole (nawet w podwyższonej temp.),
- Kwaśne gazy
- Mieszaniny glikoli z wodą do 150°c,
Zawartość zestawu:
- 20 szt. 3 x 1mm
- 20 szt. 4 x 1mm
- 20 szt. 4.5 x 2mm
- 20 szt. 5 x 2mm
- 20 szt. 6 x 2mm
- 20 szt. 6 x 2.5mm
- 20 szt. 6 x 3mm
- 20 szt. 7 x 2mm
- 20 szt. 8 x 2mm
- 5 szt. 9 x 2mm
- 5 szt. 10 x 2mm
- 5 szt. 12 x 3mm
- 5 szt. 13 x 3mm
- 5 szt. 14 x 2.5mm
- 5 szt. 17 x 2.5mm
- 5 szt. 18 x 4mm
- 5 szt. 20 x 2mm
- 5 szt. 22 x 2mm
Profesjonalny zestaw zaworów serwisowych znajdzie zastosowanie w klimatyzacji samochodowej. Bardzo dobry stosunek jakość / cena sprawia, że to doskonała okazja dla profesjonalnych warsztatów oraz dla majsterkowiczów.
Cechy
- Wykonano z najwyższej jakości materiałów.
- Profesjonalny zestaw.
- Bardzo dobry stosunek jakość / cena
Skład zestawu:
- 10x zaworek CH-9520C5x zaworek CH-L08, 8mm low side5x zaworek CH-H10, 10 mm high side1x plastikowy klucz do zaworków CH-1213P9
- 5x zaworek CH-GMH, General Motors
- 5x zaworek CH-V066, Peugeot / Volvo
- 10x zaworek CH-9800, R134